2012. július 21., szombat

24. nap: Öregszünk...

2012 Júlis 21.

mottó1: "Az életkor nem egy tulajdonság, hanem egy állapot" (Nagy Károly)
mottó2: "Én egész népemet fogom, nem középiskolás fokon, taní-tani..."

Hát egy évvel megint közelebb kerültem ma a világbékéhez. Sikerült átvészelnem a bűvös 27-et... Akik közeli barátaim, azok tudják, hogy mennyire féltem már jópár év óta a 27-es számtól... Az élet párszor adta is alám a lovat, hogy "Van is mitől félned drága szép testvérem..." De mindig is azt mondtam, hogy ha ezt az életkort túlélem, akkor halhatatlan leszek! A "27-es" halhatatlanoknak (Janis Joplin, Jim Morrison, Curt Cobain, ROBERT JOHNSON, Jimmy Hendrix, Amy Winehouse...) 27 évük volt rányomni a kézjegyüket erre a földgolyóra, nekem szerencsére megadatott, hogy még itt legyek (amúgy is le vagyok maradva a kézlenyomattal), úgyhogy mostantól úgy tervezek (Ti is tervezzétek úgy), hogy még minimum 72 évig el kell engem viselni, és próbálok cserébe rászolgálni az itteni időre...

Mindenkinek köszönöm, aki gondolt rám a mai napon (vagy úgy általában), és a következő nótával szeretném megköszönni a belém fektetett dolgokat mindenkinek:

Buddy Májki - Születésnapomra

2 megjegyzés:

  1. wow, leszedted magad facebookról, pedig már éppen kritizálni akartam, hogy nem figyelmeztetett a szülinapodra. így utólag is sok boldogságot a következő min. 72 évre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!

      Észbukra semmi időm nincs mostanság, sok a munka meg a kirándulás, aztán sok spamet meg nem akarok kapni, úgyhogy így most pihenő, de látod, hogy aki el akar érni, az el tud így is :)

      Törlés