2012. augusztus 5., vasárnap

37-39. nap: sportos-sütögetős hétvége

2012 Augusztus 3-5

mottó: "Ebben a hajtásban nincs időm fáradtnak lenni..."

Pénteken meló után átmentem Vilóhoz, aztán beszélgettünk, söröztünk a teraszon, Vilo főzött egy carbonara jellegű kecskesajtos tésztát, ami nagyon finom volt. A lányokkal szakmáztunk, meg persze a magyar-cseh közös szavakról társalogtunk. Este hazatekertem, aztán lepihentem.

Szombaton csináltam egy mosást, aztán elmentem bevásárolni. Délután találkoztam a többiekkel a strandnál, aztán úsztunk. Strand után hazatekertem, és gyorsan összekészítettem a hamit az esti sütögetéshez. A sütögetést az egyetemtől nem messze levő Grosser Bermgartenwald-i erdőben tartottuk. Persze kicsi a világ, egyből találkoztunk Yongchun kollégával és családjával, úgyhogy oda is csatlakoztunk ahhoz a tűzrakóhelyhez. A lányok hoztak fát, mi meg felaprítottuk (milyen jó, ha az embernél van csontfűrész, amivel a fát is át lehet vágni), aztán szép lassan megsütögettük a kolbászokat, aztán a parázson az én csomagolt cuccomat (hagyma, krumpli, szalonna, csirkemell, fűszerek). Gitároztunk, beszélgettünk, aztán este 11 körül elkezdett esni az eső, úgyhogy összecsomagoltunk a sötétben, és hazamentünk.

Vasárnap próbáltam pihengetni, aztán főztem hamit mára meg hétfőre is. Tiszta nemzetközi ételt sikerült megint csinálni, mert svájci krumpli, szlovák tej, magyar csirkemell (itt lehet kapni, az a legkedvezőbb árú), német sajt, és svéd pirított hagyma került bele. Délután annyira szép volt az idő, hogy vacsora után letekertem a strandra, és úsztam ma is 1,7 km-t. 

Amúgy a héten több mint 100 km-t mentem biciklivel, és 6,3 km-t "úsztam" összesen. Azért ez nem rossz szerintem... :)
Amúgy a csokifanoknak üzenem, hogy a múltkor kapott Frey blueberry-s fehércsoki valami isteni :) 
Érdekes tény, hogy a folyón látszik, hogy a hegyekben milyen idő volt-van éppen mostanság, mert pl szerdán 20-30 centivel alacsonyabb volt a víz, és totálisan átlátszó, szombat-vasárnap meg a hegyekben szerintem hatalmas vihar volt, mert a vízszint magasabban volt, talán gyorsabb is, és ugyanakkor nem is lehetett lelátni az aljáig, gondolom a nagy vihar okozta hordaléktól volt most kicsit zavaros (kb mint a balaton, amikor tisztának mondják).

Leányok sütögetik a kóbászt

How far are you? :D


Kínai kaja (a zöldség nagyon finom volt)


Ott sül a hami egyik fele

Hát ez úúúúúúúúúúúú

Hamikám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése