2012. október 28., vasárnap

117-123.nap: Itt a tél


2012 október 21-28

mottó: „Nem kell, hogy az életben mindenre okunk legyen. Ha valami jól esik, akkor az már éppen elegendő ok lehet…”

Megint csak egy mozgalmas hét áll mögöttem, ami rengeteg munkával telt. Hét elejétől fogva köd borította a várost, és hétvégére a havazás is megérkezett. Érdekes, hogy kereken 1 hete még egy szál pólóban sétáltunk a „Duna” parton, most meg hógolyózni lehet, és minden fehérségbe borul.

A héten elértük a 3000. látogatót is, úgyhogy csak így tovább. 1-2 újabb országgal és 1-2 újabb furcsa böngészővel bővült a kör, de ezekről majd egy másik bejegyzésben...

Még hét közepén egyik ebédszünetben jóljártam, mert elmentem sétálni egy kicsit és találtam egy gyönyörű gyertyatartót az utcán. Már régebben megénekeltem ugye, hogy a svájciaknak ha van valami szajréjuk, amire nincs szükségük, akkor kiteszik az utcára a "Vegye-vigye" felirattal, és ingyen magadévá teheted. Láttam már tv-t, ágyat, szekrényt, fotelt, művirágot, sótartót, és most ezt a szuper kis romantikus gyertyatartót. Hát ezt most el is hoztam, és milyen jófejek, vadonat új mécseseket is raktak bele nekem... Majd egyszer meg is gyújtom őket... 

Csütörtök este a lakótársakkal tartottunk egy laza fondüpartit (ezt nem lehet megunni). Christian szervezte az egészet, és meghívta az egyik leány ismerősét is. Csináltam pár fotót, de a tulaj bácsi Hannes mondta, hogy nem szeretné magát visszalátni az interneten, úgyhogy őt nem töltöm fel :)

Szombaton délelőtt főztem egy hatalmas adag bolognai spagettit, egy részét lefagyasztom, úgyhogy lesz tartalék étel, ha épp nem lenne időm főzni a sok munka mellett. Délután átjött Cancan kolleginám és megnéztünk egy jó kis filmet. Aranyos volt, mert hozott egy üveg bort, mert „úgy tudom itt európában ez a szokás, ha valaki vendégségbe megy”. Hát Isten tartsa meg jó szokását.

Vasárnap eléggé sokáig aludtam, majd délután tudatosult bennem, hogy nyertem az élettől egy órát az óraátállítás miatt, úgyhogy annyira nem is vészes, hogy ilyen későn keltem fel. Christian kölcsönadott 1-2 hangtechnikai cuccot, úgyhogy egész délután annak a beállításával bíbelődtem, majd sikerült is felvennem 2 nótát. Az egyik egy régi saját számom (így végre jobb minőségben), a másik pedig egy Earl Okin átdolgozás, amely mélyenszántó gondolatokat sugall, ártatlan köntösbe burkolva. Artur cimborám első kérdése volt, miután meghallgatta , hogy na, ezt a számot kinek írtam, kiről szól? :) Utóbbi nótát ezen a linken lehet meghallgatni, ha valakit érdekelne:


No ezt sikerült szereznem :)


Készül a fondüüüü


Gyönyörű őszi színek

Pár órával később már szakadó hóesésben mászkáltunk Cancannal


Vasárnapra már hófehér lett minden

Ezt a képet kell összevetni a kereken 1 hete készült rövid-ujjú pólóssal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése