2012. október 21., vasárnap

111-116.nap: Cseh és Olasz lakoma

2012 Október 15-21

mottó: "S ím, újra virrad a másnap... s mintha feltörsz egy szürke kagylót, könnyű morajjal az éjszaka héjából gyöngyházfalával ragyogva kifordul a hajnal."

Kedden meló után Gábor átjött hozzám (sajnos Zoli ma nem tartott velünk), és csináltunk egy fondüt a tulajbácsimmal együtt, majd megnéztük a meccset a tévében, meg beszélgettünk egy jót. 

Szerdán-csütörtökön munka volt ezerrel, hiszen egy jelentést kellett megírnunk, meg a pénteki előadásomra kellett készülnöm. Gábortól elbúcsúztam csütörtök este, mert pénteken hazautazott. (A borokat köszönöm még egyszer, majd megkóstoljuk a lányokkal valamikor).

Pénteken megtartottam az előadást, ami szerintem nagyon jól sikerült, többen is gratuláltak utána, és mindenkinek nagyon tetszett, mert rengeteget nevettek közben. Nemhiába, a biztonságtechnikát viccesen is elő lehet adni. Volt egy látogató srácunk is Párizsból, úgyhogy munka után este elmentünk vele egy take away-be (szó szerint azt jelenti, amit jelent, odamész és elviszed a kaját), majd kiültünk pár sörrel meg pár pizzával a Nagy Lehetőségre dumálni. 

Szombaton azt gondoltam, hogy sikerül megszerelni a bicómat, ám nem találtam hozzá alkalmas szerszámot, úgyhogy majd az egyetemen kell körbenézni szerszámügyileg, addig meg marad a vonat. Cserébe viszont bementem délután az 1etemre, és megjavítottam a telefonomat. (pénteken megjött az új LCD kijelző, meg érintőpanel kínából). Már elég rutinos vagyok a telószerelésben, úgyhogy pikk pakk kicseréltem a betört kijelzőt, és szuperül működik újra (ami már túlélt ugye pár leesést, velenceitóbanfürdést, Aare-vízesésben úsztatást, csak egyedül ezt a fránya 35 km/h-s betonbafúródást (és a 83-85 kilómmal ráesést) nem...). A szerelés után átmentem Vilohoz, hiszen szervezett egy "Cseh lakomát" pár kollegának. Nem rajongok nagyon a káposztás ételekért, de ez nagyon finom volt. Hagymás-baconos-savanyúkáposztás cucc volt krumpligombóccal. Jól bekajáltunk, meg iszogattunk-beszélgettünk egész éjszaka. Megtudtunk pár érdekes tényt is a mexikói és az indiai kultúráról a beszélgetések folyamán. A buli végén játszottunk egy jó kis játékot (saját találmányunk). Valaki feldobott egy szót. Pl. Pavlito kitalált egy német szót. Vilo lefordította nekem angolra, én spanyolra Jázminnak, ő pedig franciára, aztán fordult a kör, amikor francia-spanyol-angol-német irányba játszottuk a játékot. Amúgy Jázminék mondták, hogy egész jó a spanyolom, aminek örülök :) Már csak gyakorolni kéne többet, meg tanulni a szavakat... A végén annyira beleszaladtunk az éjszakába, hogy a vonatokat szépen lekéstem, úgyhogy ottragadtam Vilonál, és a kanapén aludtam. 

Vasárnap reggel Vilo főzött egy jó kis reggelit, beszéltünk egy jót, aztán én indultam a Marzillire, hiszen találkoztam Sarahval és Noémivel. Most "olasz lakomát" tartottunk, hiszen Noémi félig Olasz félig Francia (kulturálisan meg harmadrészt Angol :) ). Isteni articsókás-kapribogyós (azthiszem az volt)-gombás pizzát ettünk, majd igazi tiramisu volt a desszert. Az ebéd után elmentünk, és sétáltunk egy hatalmasat a "dunaparton", egészen az állatkerten túlig. Az időnk gyönyörű volt, mert 20 °C és ragyogó napsütés. Összesen a hétvégén több mint 10 km-t sétáltam, ami nem rossz, főleg, mivel a héten nagy kajálások-italozások voltak ismét. Este pedig felvettem itthon egy nótát. A minőség most sem jó, de hát ez van, az alábbi link alatt lehet szörnyülködni, ha valakit érdekelne: http://www.youtube.com/watch?v=FsKj1qdbyx0&feature=g-upl

Vilo főzöcskéz (és külön gondolt a vegákra is, mivel volt jópár )

Készülnek a gombócok

Ez a nemvegetáriánus változat

Hien

Pavlito


Jázmin és Bhadra

Noémi és Sarah

Ollóval a legegyszerűbb pizzát vágni :)

Noémi feldíszítette az asztalt a környéken található őszies levelekkel

Mittä vittua... Konnektor a plafonon :) Állítólag van olyan villanykörte, ami  egy villanykörte és be lehet ide dugni...



Jó nagy van neki


Az Aare ősszel is gyönyörű


A kis séta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése