2012. november 28., szerda

147-154.nap: Búcsú Hientől és Bhadra megnősül

2012 November 21-28

mottó: "Minden, mi van e bús világon, Álomba ködlő furcsa álom..."

Meló meló meló. Lassan úgy gondolom, hogyha újra eluralkodna a cocializmus a földön, akkor én már nyeregben lennék. Ennyi tervet mint amit nekem kell csinálni, még ember nem készített. Ha jól számolom éppen a negyedik vagy ötödik tervet írom amióta itt vagyok... Mostanság már HETENTE kell terveket írni, és mindig előre két évre... Mókás dolog ez... No sebaj, remélem idén már ez lesz az utolsó :) 

Pénteken segítettünk egy kicsit Michael kollegánknak aki jövő pénteken védi a diplomamunkáját, szóval együtt átnéztük a prezentációját, és adtunk pár javaslatot. Ügyes srác, jól fog sikerülni neki. Éles volt a kontraszt, mivel az egyik kínai "kollega" pár órával ezelőtt megpróbált egy előadást tartani, ami botrányosan rossz volt. Katasztrófa...

Amúgy a rengeteg munka mellett hétvégén elmentem a helyi "plázába" venni egy korcsolyát magamnak (ott van egy ilyen decathlon szerű bót, benne kedvező árú és jó minőségű sportszajréval), mivel tervezgetjük már egy ideje, hogy kéne menni korizni. Jópofák voltak a boltban, mert nagyon segítőkészek, aztán a pénztáros mondta, hogy az árban benne van az élezés is, úgyhogy ha van egy szabad fél órám akkor mászkáljak az objektumban ameddig ők kifenik nekem a pengét. Úgyhogy mászkáltam egyet, és kifeküdtem az egyik nagy plüss kanapéra (igen, itt a plázában van rengeteg leülős hely de az egyik nagy rész az rendes plüsskanapékkal van körberakva), internet is van itten bónuszba, meg sok kedves eladó minden boltban. Végül is vasárnap nem mentünk el korizni, mert csepergett az eső is az égből, ugyanakkor meg a brigád 90%-a egyetemista betegségben szenvedett, nem baj, majd jövő héten. Este hamár nem mentem sehova, főztem egy jó nagy adag isteniül sikerült curry-s pulykát (nem hagymáskörit :D).

Hétfőn kipihenten és lelkesen vetettem bele magamat a tudományba, ennek örömére lemértem mindent amit kellett és meg is írtam gyorsan egy jelentést, ami a proffnak nagyon tetszett, úgyhogy szuper.

Kedden munka után átmentünk Pavlitóékhoz, mivel meginvitált minket egy kis búcsúpartiba. A pár hete ledoktorizott Hien kollegánk csütörtökön repül haza Vietnámba (vagy kóreába? szégyen de sose tudom, hogy honnan jött), ugyanakkor a másik búcsúzónk az Bhadra volt, aki pedig szerda reggel indult haza indiába MEGNŐSÜLNI. (úgyhogy ő karácsonyra már jön is vissza, csak most gyorsan lezavarnak egy esküvőt). Amúgy érdekesek a kultúrák. Indiában általában úgy megy a játék, hogy a szülők kitalálják, hogy na a mi gyerekeink összeházasodnak, és összeadják őket. Bhadra szerencsés, mert már LÁTTA az arát, és ha jól tudom, akkor ő hozta fel a témát a szülőknek, hogy ezt a leányt elvenné. Fura dolgok ezek... Szerelem mi? Amúgy előre is sok boldogságot kívánok nekik :) A parti maga amúgy nagyon jól sikerült, Pavlito csinált vegetáriánus pizzát (mivel ugye a fél brigád vega). olívabogyesz,olívaolaj, valami márványsajt szerű cucc, fokhagyma, hagyma, gomba, sajtok, sült cukkini... Jókat ettünk meg beszélgettünk, aztán éjfél körül hazatekertem. Hazatérés után nem sikerült még aludni, mert sikerült egy rendkívül mókás beszélgetéssel töltenem az éjszakát, úgyhogy szerdán kicsit fáradtan mentem munkába, de hát aludni a sírban is ráérünk vagy mi.

Na egész jutányos áron van nem? :D (Amúgy ez valami paradicsom szerűnek kinéző nemtommicsoda, de a neve mókás)

Csináltam egy kis görögsalit, sültpulykamellel... Nyamiiii

Naplement a szobám ablakából...


Végülis elfogyott 10 ilyen pizza, 1 1 kilós nagypizza, 24 sör, bor, meg sok rágcsa...






Nincs rajta sajna mindenki,mert páran már elmentek, páran meg később jöttek.


Jázminnal és Ulmasszal éppen a szomszédok életéről beszélgetünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése