2012. november 8., csütörtök

131-134. nap: Agyfrász és egy kis orosz-portugál hami

2012 November 5-8 

mottó: "Hallom ugyan, hogy mond valamit, de a szavak nem bizonyítanak semmit..."

Hétfőn  ebédszünetben (miután megtömtem a hasamat) elmentem a közeli "Nagyerdőkertbe" (Grosser Bremgartenwald) tekerni egyet a cangával. Csodás ez az erdő, és kb 2-3 percre van az egyetemtől, úgyhogy szeretek ide kijárni néha egyet csatangolni. Este Ilya-val elmentünk az Aldiba, és vettem magamnak síruhát. Azt hittem a pofám és az ékszíjam is leszakad, mivel szomorúan-boldogan konstatáltam, hogy nagyon jó minőségű Thinsulate síruhát itt olcsóbban kapom meg, mint otthon a gagyi noname-t... Ennek én természetesen örülök, de valahol sajnos siralmas. És ez nem svájcot minősíti, hanem... No de ne politizáljunk, mert azt nem szeressük, a lényeg, hogy megörültem a "csinos"-kényelmes-meleg rucinak, úgyhogy már mehetünk az Anktarktiszra pingvinekkel táncolni. 

Kedden is elmentem egy nagyot tekerni az ebéd után az erdőbe, és kipróbáltam, hogy a GPS mennyire tudja, hogy hol vagyok. Viszonylag tűrhetően, bár néha 5-10 méterrel odébb látott, mint kellett volna. (lsd térkép). 

Szerdán délben Matyival csaptunk egy kajálást az egyetemen. Én ragulevesből hoztam neki kóstolót, ő pedig orosz sajtlevest csinált (lsd fotó), meg portugál sült őzt (bacon szalonnával, répával, krumplival fehérborban párolva). Hát valami fantasztikusat kajáltunk, meg közben a világutazásokról beszéltünk, meg hogy mennyibe is kerül egy feleséget átvinni hajóval az óceánon :) (Drágább mint a sima jegy). Este gitároztam egy kicsikét, és elkezdtem egy régi amerikai spirituálét feldolgozni.

Csütörtökön rengeteg meló volt, jött egy amerikai nő a mintáival, hogy mérjük meg neki. Hát nekiálltunk, aztán pár óra után kérdezi tőlem: "te master diák vagy? vagy technikus?" na hát majdnem azt mondtam, hogy..... Ezek után pár perccel (mélylevegő és világbéke) megkérdezte, hogy a piko az kisebb mint a nano? közben pedig kézzel megfogta a mérendő mintájának a vajas oldalát (amin mérni köll)...  Nem volt több kérdésem. Az egyetemek diplomákat osztogathatnak, de intelligenciát nem... Már este van, és remélem mindjárt hazaérek melóból, csinálok majd egy jó kis racklettet, és ápolom a világbékémet.

Tiszta hippi ez a bicó... Virágok rajta mindenhol, és még a csengettyű is virágba borul

Az új síruhám (régi nem is vót... xd)

Ez az orosz sajtleves, darálthús, póréhagyma, krumpli, répa, paprika, friss sajt... Nyammiii... Köszi Matyi

Janfeng kollega készítette a fotót, ez a kilátás az 1etemről az Alpokra...




Na ezt nehéz elhinni... Az otthoni, és az itthoni Aldi újságokból vágtam ki a képeket... 240-el számoltam (pedig kevesebb a frank most), és ránézésre is az MO-iak (zoknit leszámítva) kicsit gagyibbnak tűnnek... Az árak meg... NO COMMENT sajnos...

Na ilyesmi egy rövid erdei túra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése