2012. november 11., vasárnap

135-137. nap: Esős hétvége, és AtyaÚrIsten


2012 November 9-11

mottó: „Valóban sokan csodálták a keménysége és határozottsága miatt, de hova jutott? A teljes ürességbe. A magányba…”

Péntek délelőtt Hien kollegina megtartotta a doktori védésének a főpróbáját. A végső konklúzió (sajnos) az lett, mint amit a blues zenészek mondogatnak olykor… „One more time”… Aztán este a munka után lementünk a kollegákkal a játszótérre kiereszteni a heti fáradtságot, pár sör társaságában. Éjfél körül hazaértem, de az utcáról meghallottam, hogy a szomszéd épületben valami buli van, úgyhogy úgy gondoltam, hogyha „kicsi a tét, a kedvem hupikék”, így tehát teljesen illegális módon ott folytattam az est-reggel hátralevő részét. Összehaverkodtam az egyik főszervezővel (utólag megtudtam, hogy egy sangria partiba keveredtem), aki mellesleg gitározgat is, és meg is egyeztünk, hogy én tanítgatom, cserébe ő meg beszél velem spanyolul. Jó biznisz, a bartell itt is működik… Miután hazaértem sikerült Gellért hegyi cimborákkal „összefutni” interneten, aminek az lett az eredménye, hogy reggel 8ig beszélgettünk.

A szombat és a vasárnap az esőre és a fáradtságra való tekintettel többnyire pihenéssel telt, de azért vasárnap este felvettem két nótát a biztonság kedvéért, hogy ne mondhassam, hogy teljesen tétlenül telt a hétvége. Alább hallgathatóak:

Egy jó öreg csilláros gospel feldolgozása:

És egy jó kis delta blues:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése