2013. február 18., hétfő


2012 Február 11-18

mottó1: "Vannak séták, amelyeket az embernek egyedül kell megtennie..."

mottó2: "Az álarcok változnak, de a komédiás ugyanaz marad..."

Az elmúlt héten majdnem végig a tanításra készültem, úgyhogy el is szállt ez a pár nap megint szép gyorsan. Most szerdán kezdem el okítani a gyógyszerészeket és vegyészeket a fizikai kémia rejtelmeire. Négyféle mérést tartok nekik, de itt mókás, mert minden mérés után le is kell őket vizsgáztatni az elméleti háttérből. Amúgy itt a vegyészeknek 16!! (igen, tizenhat) órás a fizkém labor. :) Annyi idő alatt lesz nekik mit mutatni és tanítani. Már várom nagyon, mert hiányzott a tanítás. Gáborral egyik este csináltunk halkrémet, és jól bevacsoráztunk. Csütörtök reggel sajnos "elfelejtettem" jegyet venni a bkv-ra (ugyebár bicóval utazok mindenhova a városban, csak most ki volt durranva a kereke), és hát nyakoncsíptek a helyi bácsik... Kicsit drága mulatság volt így ez a dolog, de hát így jár aki bliccel. Ennek örömére pénteken meg is szereltem a kerekemet végre valahára, és már olyan rutinom van benne, hogy hejj. Még csütörtök este főztünk egy nagy adag pörköltet nokedlivel, mivel péntek délben meginvitáltuk Matyi cimboránkat egy kis magyaros lakomára. Délután pedig tortázással egybekötött csoportszeminárium volt, mivel Wenjing kollegánknak volt aznap a születésnapja.


Szombaton rendbe tettem a szobámat, meg takarítottam egy nagyot. Még gitározni is leültem egy kicsit, majd este találkoztunk a többiekkel a vasútnál és bementünk a városba. Ugyanis ilyenkor van itt a városi karnevál. Hát valami fantasztikus, hogy sok ezer ember, mindenki jelmezben, temérdek fúvós zenekar, és mindenki énekel és táncol. Voltak nagyon ötletes és jó jelmezek is, jövőre nekem is be kell öltözni valami mókás ruhába. Voltak sith lovagok (na volt ezekből is vicces, ilyen kb. 5 méteres rúddal mentek a tömegben, aztán ha valaki csak állt és nézelődött, akkor azt 5 méter magasról nyakonb.... akarom mondani nyakonborították konfettivel), lovaginák, királyok, dohányzó apácák, iszogató mikulások, rengeteg Guy Fawkes, voltak csatarészeg hupikéktörpikék (akik később összbarátkoztak pár tehénnel) és a többi mókás fazon. A zenekarok ugyan úgy, mint nyáron a buskers fesztiválon, vetésforgóban váltották a színpadokat félóránként, és mindenhol hatalmas bulit csináltak. Azért az mókás volt, hogy egyik nagy sláger egész este egy offspring nóta volt.

Itt van alább pár apró videó a móka közepéről:





Itt pedig következzen pár fotó:



Egy kis laza ebéd :)





A rossz oldalon állnak, csak nem akartam elővenni a kardomat a hidegben, hogy elmagyarázzam nekik :D

Az volt mókás, amikor találkoztunk mexikóinak beöltözött emberkékkel, Pavlitóék szakadtak.
"Donde están los mexicanos?"



Legyen ön is lámpa! (ennél már csak a wcnek meg a svájciórának öltözött ember volt komolyabb :D)





Tiszteletem!


Nem ezek a droidok amiket keresnek!

Az egyik színpadon épp megy a móka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése